Ήρθε η Άνοιξη

Ήρθε η Άνοιξη. Έστρωσε ο καιρός. Βγάλαμε τα κοντομάνικα. Τι χαρά; Τι ευτυχία; Πόσο μου αρέσει ο ήλιος και η θέρμη του. Τον Χειμώνα δεν τον αγαπώ. Εντάξει, για λίγο τον θέλω...εκεί που σκας και δε μπορείς να πάρεις ανάσα από την ζέστη, αλλά τον θέλω φευγαλέα. Απλά τον νοσταλγώ κι αμέσως τον ξεχνώ όταν βουτήξω στη θάλασσα. Μια φίλη μου ξεκίνησε μπάνια στη θάλασσα. Μου θύμησε τη Φούλη μας, που όμως η Φούλη δεν σταμάτησε καθόλου το Χειμώνα τα μπάνια της. Κρυώνω και μόνο στη σκέψη, αλλά αν ήμουν λίγο πιο γενναία ίσως κι εγώ να έκανα μπάνια όλο το χρόνο. Συνήθεια είναι, τίποτα άλλο. Απλά εγώ κρυώνω, ως αυθεντική κρυόκωλη.

Ήρθε η Άνοιξη. Αρχίσαν οι μαλακίες. Το τι κουλαμάρα έχω ακούσει αυτές τις μέρες από πολιτικούς δε λέγεται. Ο ένας έλεγε πως δε ξέρει πως θα διαχειριστεί τις ελπίδες του λαού λες και τον ψήφισε κανείς για να διαχειρίζεται ιδέες, κι όχι ένα διαλυμένο κράτος. Ο άλλος έλεγε πως οι πολίτες πρέπει να είναι υπεύθυνοι και να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους, λες και οι πολιτικοί, τα λαμόγια και όλοι όσοι κλέβουν δεν είναι πολίτες. Όλα αυτά και άλλα πολλά θα τα πούμε το Σάββατο στο Coulair.

Ήρθε η Άνοιξη. Σε λίγες μέρες αρχίζουν να γεννεθλιάζονται τα Κριάρια. Γέμισε ο τόπος Κριάρια. Για να έχεις γεννηθεί Κριός πρέπει η μαμά σου να σε μαγείρεψε περίπου τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες. Εκεί στις διακοπές, ζουζούνισε με τον πατέρα και βγήκες εσύ τώρα να είσαι παιδί της Άνοιξης, των λουλουδιών και της αγάπης. Γιατί η Άνοιξη πέραν από Πρωτομαγιές, από τη φύση όλη που ανθίζει μέσα μας και έξω μας, εμπεριέχει και το Πάσχα, τη θυσία για την Αγάπη δηλαδή.

Ήρθε η Άνοιξη. Είμαι σε πολύ καλή διάθεση. Τα βραδάκια να μαζεύεστε στο facebook να παίζουμε κρεμάλες, εξαιρείται η Νάσια και η Georgina που δεν ξέρουν να παίζουν και δεν τις θέλουμε....(πλάκα κάνω φυσικά).

Το Σάββατο το απόγευμα στις 7 το ραδιοφΟνικό μου Coulair, γιορτάζει τις Απόκριες και καλωσορίζει την Σαρακοστή. Να είστε εκεί, θα σας περιμένω.  Θέμα: Κάτω οι Μάσκες.

Αυτά. Ερωτευτείτε ελεύθερα αυτές τις μέρες...γιατί έρχεται η Νηστεία.  

Φιλιά στις καραμουτσουνάρες σας 
 
14 Μαρτίου 2013