Στην Αυστραλία

Υποσχέθηκα ανάρτηση χιουμοριστική για να σε αποχαιρετίσω και να σου ευχηθώ να έχεις μια καλή νέα αρχή. Όμως τώρα που το σκέφτομαι πάλι...μόνο τα κλάματα μου έρχεται να βάλω. Να βάλω είπα;;; Τα έβαλα ήδη...Κατά περίεργο τρόπο και χωρίς να κάνω σχεδόν ποτέ τίποτα κακό, φεύγουν από κοντά μου οι άνθρωποι που αγάπησα λίγο περισσότερο από το πολύ. Άλλοι για τον άλλο κόσμο κι άλλοι για άλλους τόπους μακρινούς. Σα να γίνεται επίτηδες για να δοκιμάζονται κατά κάποιο τρόπο οι αντοχές μου.

Από την άλλη ξέρω πως θες πάρα πολύ να κάνεις αυτό το ταξίδι και ξέρω πως αυτό το βήμα το σκέφτηκες, το οργάνωσες, το αποφάσισες και δεν είσαι μόνη σου σε όλο αυτό. Έχεις τον σύντροφό σου μαζί και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Χαίρομαι για την δυναμική του χαρακτήρα σου και παρόλο που πάντα πίστευα πως είμαστε ίδιες -ασχέτως αν δε στο έχω πει ποτέ- εγώ είμαι πολύ κότα μπροστά σου. Ποτέ δε θα έπαιρνα τέτοιο ρίσκο για την αγάπη και τον έρωτα. Ίσως γιατί όπως πολύ καλά ξέρεις (ειδικά εσύ) δεν εχω ερωτευτεί ακόμη σφοδρά. 

Μισώ τους αποχαιρετισμούς και το ξέρεις. Σήμερα, τελευταία μέρα που θα μπορουσα να σε αγκαλιάσω και να σε φιλήσω, το έπαιξα άνετη και δεν σου ψιθύρισα στο αυτί πόσο πολύ θα μου λείψεις και πόσο πολύ δε θέλω που φεύγεις, παρόλο που φεύγεις για καλό σκοπό και παρόλο που έχω κατανοήσει πολύ καλά τους λόγους που επέλεξες να πας σε μια άλλη ήπειρο, σε μια άλλη χώρα. Ναι, είμαι εγωίστρια. Για μένα είναι που στεναχωριέμαι, που χάνω τα καφεδάκια μας, τις εξομολογήσεις μας, τις συζητήσεις με νεύρα, κλάματα, χαμόγελα και γέλια τρανταχτά. 

Μισώ τους αποχαιρετισμούς. Σου είπα ένα Καλό Ταξίδι κι ένα Θα τα λέμε από το Skype, κι έφυγα.

Επί της ουσίας, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις, πως θα σταθείς στα πόδια σου και θα μεγαλουργήσεις εκεί στην Αυστραλία που θα πας. Να προσέχεις πολυ τον εαυτό σου. Πολύ όμως. Και τους καφέδες μας από το κωλοSkype θα τους πίνουμε και τα νέα μας θα λέμε και όλα θα γίνουν. Όλο αυτό θα είναι για καλό. Είμαι σίγουρη πια. Σκουπίζω τα υγρά μάτια και σου εύχομαι απο καρδιάς: Καλή νέα ζωή αγαπημένη μου φίλη...

ΥΓ Στη χρωστάω τη χιουμοριστική ανάρτηση. Απλά σήμερα είμαι κάπως...

ΥΓ 1 ΚωλοΑυστραλία που μου πήρες την κολλητή μου φίλη, άμα κάνεις κανένα αστείο και την πληγώσεις θα σε πάρει και θα σηκώσει.

ΥΓ 2 Που με αφήνεις και που πας;;;;;;;;;;;; Και το τζιν το μπουφάν έπρεπε να μου το άφηνες....έτσι για το γαμώτο....

ΥΓ 3 Θα μου λείψεις.........................................

ΥΓ 4 Μου αρκεί να είσαι ευτυχισμένη..................Α Κ Ο Υ Σ ???

ΥΓ 5 Κρατώ μέσα στη καρδιά μου εκείνα τα λόγια που είχες γράψει:

"Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι...γιατί σε κάποια καμπή της ζωής μας ίσως χρειαστεί να εγκαταλείψουμε αυτά που είχαμε προγραμματίσει και να ακολουθήσουμε αυτα που η ζωή προγραμμάτισε για μας."
 
3 Φεβρουαρίου 2013