Νηστεία και χαρά

Καλημέρα σας, καλή εβδομάδα.
 
Αυτη η εβδομάδα είναι από τις αγαπημένες μου. Λέγεται Τυρινή και πλακωνόμαστε στο σπίτι και τρώμε το γαλακτο-τυροκομικό, σα να μην υπάρχει αύριο. Λες και θα σταματήσουν να αρμέγονται οι αγελάδες κι ουέ κι αλίμονο. Βλέπετε ξεκινάει με την Καθαρά Δευτέρα η νηστεία για εμάς τους χριστιανούς και θα ξαναφάμε τυρί και κρέας το Πάσχα.
Παρόλο που δεν νηστεύω συχνά, είπα φέτος να κάνω νηστεία. Αν ζούσε η γιαγιαCούλα μου, θα μου έλεγε πως πρέπει να νηστέψω και στο στόμα και στα σαρκικά πάθη. Εκείνο που δεν ξέρει και που δεν θα το μάθει και ποτέ διότι πέθανε νωρίς-κοντά 91 ετών- είναι πως τα σαρκικά μου πάθη κάνουν νηστεία αρκετά μεγάλο διάστημα και σε λίγο θα αρχίσω να τρέχω έξω στις πλατείες και στους δρόμους και θα φωνάζω: Κανας Cουλός μωρέ υπάρχει εδώ δα;   Και η απάντηση θα είναι : Όχι! Γιατί πολύς κόσμος δε παραδέχεται πως είναι cουλός. Όλοι νομίζουν πως είναι επιστήμονες, ειδικοί και γαμάτοι και όταν ακούνε να τους λες cουλούς, κάτι θίγεται μέσα τους.
Ας επανέλθω στα της Τυρινής και της θρησκείας. Θα νηστέψω που λέτε, έτσι για να έχω εύκολη δικαιολογία που δεν είμαι σε σχέση και που δεν κάνω σεξ, όσο θα ήθελα τουλάχιστον. Από την άλλη πλευρά δε μου αρέσουν τα νηστίσιμα φαγητά και πάλι στον αρακά θα περιοριστούμε. (Λατρεύω τον αρακά). Και στην τελική αν κουραστώ θα σταματήσω τη νηστεία. Πάντως η τυρόπιτα που φτιάχνει τώρα η μάνα μου, έχει γεμίσει τον τόπο λιγουριές και η σπανακόπιτα που έφτιαξε χτες, ήταν απόλαυση. Αυτές είναι νοικοκυρές για σπίτι, όχι σαν μερικές μερικές που δεν ξέρουν να φτιάχνουν ούτε ένα τοστ. Κι αυτό το καίνε δηλαδή. Έλεος.
Εν κατακλείδι, το γάλα και το τυρί είναι πρωταρχικά στοιχεία της διατροφής μας και θα τα χαρούμε μια εβδομάδα για να τα στερηθούμε αρκετές εβδομάδες. Μα έτσι δεν είναι η ζωή; Ό,τι σου αρέσει και το αγαπάς, συνήθως σου προκαλεί προβλήματα και όχι μόνο υγείας. Η ζωή είναι σαν τη νηστεία της Σαρακοστής. Κάνεις υπομονή αρκετό καιρό για να απολαύσεις την μια στιγμή...της λύτρωσης.

Αυτά από μένα. Φιλιά πολλά στις μουτσουνάρες σας.

12 Μαρτίου 2013