Βρώμισε ο τόπος

Το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί, όταν βρίσκεσαι για ποτό ή για καφέ ή έξω από το σπίτι σου εν ολίγοις, είναι να θες να πας τουαλέτα. Σε καμιά τουαλέτα αφενός δεν είναι το ίδιο. Στο σπίτι σου, ακόμη και πάνω στη χέστρα μπορείς να cουλάρεις με την άνεσή σου. Η ξαδέρφη μου η Venea πχ παίρνει μαζί της το ipad και διαβάζει blogs. Εμένα μου έχει τύχει να μπαίνω παρέα με τα Αγγλικά μου ή με κανένα λογοτεχνικό βιβλίο. Όχι για το κατούρημα, αλλά για το χοντρό που λέμε. 

Όταν όμως είσαι έξω, τα προβλήματα που συνωστίζονται είναι πολλά. Θα είναι καθαρά; Ποιος λεχρίτης χρησιμοποίησε την ίδια λεκάνη με αυτήν που καλείσαι τώρα εσύ να χρησιμοποιήσεις; Τις προάλλες ήμουν για καφέ με την Γιαγιά Αντιγόνη και την Έλενα G σε ένα πολυσύχναστο καφέ στο Μοναστηράκι. Και μου ήρθε το ψιλό. Τις αφήνω για λίγο και πάω. Δε πήγαινα καλύτερα να κατουρήσω μέσα στο συντριβάνι; Αλήθεια σας λέω. Καλύτερα να με έβλεπε ο κόσμος όλος να κατεβάζω τα βρακιά μου, παρά να τα κατέβαζα μπροστά σε αυτή την σκατολεκάνη που αντίκρισα. 

Παρεμπιπτόντως, δε τα κατέβασα. Μάζεψα το ψιλό μου και βγήκα ξανά έξω κι έκανα υπομονή μέχρι να φτάσουμε σε φιλικό σπίτι. Κόντεψα να σκάσω...αλλά δεν άφησα να φανεί. Ήμουν κιουρία. Η γιαγιά μου η συγχωρεμένη έλεγε να μην ακουμπάς ποτέ σε ξένη λεκάνη. Να στέκεσαι στα όρθια και να κατουράς μη κολλήσεις τίποτα. Ε καλά, νομίζω πως αυτό εννοείται.

Ο φόβος μου όμως και μαζί ο φόβος πολλών, πιστεύω, γυναικών, είναι άλλος. Να μπαίνεις σε μια τουαλέτα και να έχει μπει πριν από σένα η λέρα η ατελείωτη, να έχει χέσει το σύμπαν και να τα έχει κάνει εκεί μέσα...κυριολεκτικά...άπλυτο κώλο και μετά να είναι η σειρά σου για να μπεις για το ψιλό σου, για μια διορθωτική πχ κίνηση του στριγκακίου, της σερβιέτας ή οτιδήποτε άλλο light. Κι απ' έξω να έχει ουρά. 

Πως να πείσεις τον επόμενο πως δεν είσαι εσύ η σκατολέρα που έχεσε το τόπο και που φταίει που βρωμάει ωσάν βόθρος το WC; O επόμενος που θα μπει, ανεξάρτητα αν εσύ ήσουν κυρία, θα σκεφτεί με το νου του...ΑΑΑΑ τη βρωμιάρα. Και παίρνεις στις πλάτες σου τη βρώμα του καθενός ή της καθεμιάς και την σηκώνεις την ντροπή ... ενώ εσύ περιορίστηκες σε ένα απλό κατουρηματάκι πχ. Είναι τραγικό. Είναι φορές που για να μπω στη τουαλέτα ενός χώρου, κοιτάζω δυο βασικά ζητήματα. Αν είναι καθαρή, και αν έχει ουρά απ' έξω. Αν δεν είναι καθαρή κι αν έχει ουρά, προτιμώ να κατουρηθώ πάνω μου ή να σφιχτώ μέχρι το σπίτι παρά να μου προσάψουν τα σκατά της καθεμιάς.
29 Νοεμβρίου 2012