Γυναίκες με αρχίδια

Την γνώρισα ένα βράδυ σε μια συναυλία των Γυμνών Καλωδίων, μια απολαυστική νύχτα με καλή παρέα. Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική μαζί της. Η εμφάνισή της ήταν αυτό που λέμε: αγοροκόριτσο. Ή για να είμαι σαφής φαινόταν πως ειναι μια γυναίκα με αρχίδια. Ήμουν επιφυλακτική διότι ήταν κολλητή φίλη ενός ανθρώπου τον οποίο εγώ είχα αγαπήσει πολύ, ή μάλλον νόμιζα πως τον είχα αγαπήσει.

Σε αυτές τις περιπτώσεις φοβάσαι μήπως η άλλη δεν είναι κολλητή του, αλλά κρυφογκόμενά του. Τελικά δεν είχε σημασία γιατί σταμάτησα να πιστεύω πως αγαπώ τον κολλητό της, αλλά τελικά λάτρεψα εκείνη.  Ωστόσο θυμάμαι πως το γέλιο της ήταν απίστευτα αληθινό. Είναι αυτές οι στιγμές που γνωρίζεις ανθρώπους, που ξέρεις πως μπορεί ποτέ να μην γίνετε φίλοι, αλλά καταλαβαίνεις πως είναι αυθεντικοί σε αυτό που κάνουν και σε αυτό που πραγματικά είναι. 

Την Κατερίνα την ξαναείδα περίπου μετά από έναν χρόνο. Καθόλου αλλαγμένη ούτε έξω, αλλά ούτε μέσα. Είχε παραμείνει ο ίδιος αυθεντικός άνθρωπος. Η Κατερίνα μαζί με τον Αντρέα και την Μάρω έχουν στήσει ένα διαδικτυακό ραδιόφωνο τον R1 Radio, με εξαιρετικές ροκ και όχι μόνο εκπομπές. Εκεί φιλοξενήθηκε το Cοulair μου για περίπου τρεις εκπομπές με μεγάλη επιτυχία και τα παιδιά αλλά και η Κατερίνα με αγκάλιασαν δυνατά και με εμπιστεύτηκαν. 

Ο λόγος που η συνεργασία μας έληξε ήταν πως μου έγινε πρόταση από το SpirtoWebRadio και η εκπομπή μου, η οποία απευθύνεται κυρίως, αλλά όχι μόνο, σε bloggers ήρθε κι έδεσε με τις υπόλοιπες εκπομπές του Σπίρτου που οι παραγωγοί τους ήταν κυρίως bloggers. Μόλις ανακοίνωσα στα παιδιά την αποχώρησή μου από τον R1 Radio, ένιωσα και κατάλαβα καλά πως η αξιοπρέπεια των ανθρώπων δεν έχει να κάνει καθόλου με την ηλικία. 

Τα παιδιά μου ευχήθηκαν τα καλύτερα και μάλιστα την παραμονή της πρεμιέρας μου στο Σπίρτο, έλαβα και πάλι ευχές από την Κατερίνα για καλή αρχή και καλές επιτυχίες. Ακριβώς επειδή ο χαρακτήρας της είναι τόσο δυναμικός και έχει τόση αυτοπεποίθηση, γνώση κι εμπειρία σε αυτό που κάνει, δεν μπήκε καθόλου στο τρυπάκι του ανταγωνισμού και της καχυποψίας. Αποδείχτηκε για άλλη μια φορά μια αξιοζήλευτη γυναίκα με αρχίδια. Μια γυναίκα που είμαι περήφανη που την γνώρισα, που συνεργαστήκαμε και που κάτσαμε και ήπιαμε δυο καφέδες και γνωρίσαμε καλύτερα η μια την άλλη. 

Η απόσταση που μας χωρίζει είναι μεγάλη για να μπορώ να της υποσχεθώ πως θα τα λέμε από κοντά. Όμως μέσα στη καρδιά μου ένιωσα μια δικαίωση πως για κάποιους ανθρώπους που γνώρισα και εκτίμησα και συνεργάστηκα και ανοίχτηκα, άξιζε τον κόπο.

Ο R1 Radio  oργάνωσε με μεγάλη επιτυχία με τις γενναίες προσπάθειες αυτού του κοριτσιού, το πρώτο του live για την στήριξη ελληνικών ροκ συγκροτημάτων. Θα είμαστε όλοι εκεί για να στηρίξουμε τα παιδιά και να περάσουμε ωραία σε μια καθαρά ροκ βραδιά.

Κατερίνα, σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στη ζωή μου και με έμαθες πως υπάρχουν γυναίκες που δεν φοβούνται, που πατάνε δυνατά στα πόδια τους, που δε το βάζουν κάτω και που είναι αντράκια. Σου βγάζω το καπέλο. Συνέχισε δυναμικά κορίτσι μου και η αυθεντικότητά σου αυτή, μόνο σε καλό μπορεί να σου βγει. Σε εκτιμώ βαθύτατα και σε ευχαριστώ που είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ με ολα τα γράμματα κεφαλαία. Ετούτο το ιστολόγιο, εγώ προσωπικά αλλά και το SpirtoWebRadio θα στηρίζουμε κάθε προσπάθεια του R1 Radio σε ένα πνεύμα ευγενούς άμιλλας και συνεργασίας.
 
24 Φεβρουαρίου 2013